piątek, 25 września 2009

To był świat w zupełnie starym stylu

Muzyka: Urszula Sipińska Słowa: Janusz Kondratowicz

Szukałam Ciebie długo
Pogubiłam dni
A kiedy Cię znalazłam
To nie byłeś Ty
Wyjęłam znad szuflady
Album z dawnych lat
I weszłam w świat nasz świat
Seansu w starym iluzjonie

To był świat
W zupełnie starym stylu
To był świat
Zza szyb automobilu
Śmieszny świat
Pasjanse potem koncert
W świetle świec
Ktoś grał na klawikordzie
Śpiewał walc w karnecie zapisany
Ty i ja znów w sobie zakochani
Szalał bal aż do białego świtu
To był świat w zupełnie starym stylu

A gdy ucichły struny
Zgasły iskry świec
Otwartym oknem nagle
Wpadł słoneczny dzień
Na dno szuflady wrócił
Album z dawnych lat
I zamknął się na świat
Seansu w starym iluzjonie

To był świat
W zupełnie starym stylu
To był świat
Zza szyb automobilu
Śmieszny świat
Wyścigi na Dynasach
Ty i ja
Znów razem na wywczasach,
Potem film z Rudolfem Valentino
Pierwszy raz szumiało w głowie wino
Tyle lat
Przebiegłam w parę minut
To był świat
Naprawdę w starym stylu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz