piątek, 2 października 2009

O mnie....o stronie

Nie jestem tak ciekawą osobą jak Urszula Sipińska dlatego uważam, że wszelkie informacje na mój temat są zbędne. Podziwiam Urszulę Sipińską jak każdego artystę z czasów PRL-u. Postanowiłam założyć tego bloga, gdyż uważam, że o Urszuli Sipińskiej tak naprawdę nie ma nic, a przecież była (i jest) ikoną polskiej piosenki. Niezwykle utalentowana, skromna, inteligentna. Wylansowała wiele przebojów, nagrała wiele płyt i napisała wspaniałą książkę. Każde jej nagranie wzrusza mnie i daje wiele do myślenia, bo kiedyś piosenka była czymś ważnym dla ludzi, teraz jakby zmarniała i stała się tylko tandetną reklamą. Polscy artyści śpiewali w trudnych czasach dla Polski, nie mieli takich warunków do tworzenia jak teraz a jednak tylko ich piosenki zmuszają do refleksji, do zastanowienia, wzruszają i bawią.
Bardzo proszę, aby nie kopiować zwartości na moim blogu, proszę uszanować moją pracę. Wszelkie uwagi można pisać na ten adres urszulasc@vp.pl
Pozdrawiam wszystkich fanów, sympatyków i tych, którzy o Urszuli Sipińskiej nigdy nie słyszeli, teraz mają szansę !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz