czwartek, 27 sierpnia 2009

Ale nie z Tobą

Muzyka: A. Skorupka W. Kruszyński Słowa : Agnieszka Osiecka 1970

Ja mam pamięć złą, okrutną tak już jest
Dziś wiem tylko to był w domu kot i pies
W mieście naszym zaś chłopaków było co nie miara chyba stu
A dzień przygodą był co dnia
Grałam w piłkę tak taka panna gra
Jadłam lody przez piętnaście głupich lat
Kradłam wiśnie z drzew z chłopakami było wtedy za pan brat

Ale nie z Tobą nie
Czemu nie z Tobą
Czemu kto wie
Przecież tak mało bram dzieliło nas
Mogłam Cię spotkać nie jeden raz
Mogłam Cię spotkać chociaż jeden raz

Grałeś w piłkę jak taki chłopak gra
Jadłeś lody przez te same kilka lat
A Wasz biały dom tuż tuż za naszym starym sadem cicho stał
Tam, gdzie jeziora siła stał

Ładny miałam ślub i gościu było co nie miara chyba stu
A dzień przygodą był co dnia

Czemu nie z Tobą
Czemu kto wie
Przecież tak mało bram dzieliło nas
Mogłam Cię spotkać nie jeden raz
Mogłam Cię chociaż jeden raz

Ja mam pamięć, okrutną trochę żal
Dziś wiem tylko to był wielki śmiech i bal
Nocka pełna bzów łagodną dłonią otuliła mnie do snu
Ale nie z Tobą miły mój

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz