czwartek, 27 sierpnia 2009

Razem z moim psem

Muzyka: Urszula Sipińska Słowa: Wanda Warska 1971

Czy polubisz mnie
Czy polubisz mnie razem z moim psem
On tak mało je, bo przez cały czas pilnuje mnie

On lubi uśmiech na ustach swojej pani
A jeszcze bardziej, gdy ktoś miły jest na długo z nami
Gdy polubisz mnie, gdy polubisz mnie
Razem z moim psem
Przywiążemy się, pokochamy Cię na dobre na złe

O coś za smutno nam
Jest smutno w każdym kącie
I przydałby się ktoś, kto mógłby w domu być jak słońce

Jak polubisz mnie
Jak polubisz mnie
Razem z moim psem
Trochę zmieni się bardzo tego chcę ja i mój pies

Będzie weselej i ładniej w każdym kącie
Będziemy cieszyć się, że mamy swoje własne słońce
Gdy polubisz mnie
Gdy polubisz mnie
Razem z moim psem
Jasny będzie dzień
Już każdy dzień

Ach przyda się
Bo gdy polubisz mnie
Gdy polubisz mnie
Razem z moim psem
Przywiążemy się, pokochamy Cię
Na dobre i na złe

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz